Întreaga lume o cunoaște pe Scufița Roșie, dar oare brandul tău e la fel de cunoscut?
Află mai multe despre brand storytelling și cum acesta îi poate da avânt afacerii tale!
Bineînțeles că da. Doar ești antreprenor. Și probabil lucrezi de dimineața până seara pentru a construi o afacere de succes. Nu-i așa?
Probabil ai aflat deja că nu este suficient să te bazezi pe oferta pe care o ai pentru a reuși. Ci ai nevoie de ceva mai multe decât atât:
Trebuie să spui povești mai bune!
Majoritatea brandurilor precum Coca Cola, Lego și Google au devenit repere în industria lor datorită utilizării frecvente a storytelling-ului. Dacă te bazezi doar pe oferta ta, vei deveni treptat "doar un alt brand", care nu va putea să se diferențieze de competiție. Dar trebuie să ieși în față!
Poveștile sunt o modalitate foarte bună pentru a te diferenția de alte branduri din industria ta. De ce?
Oamenii își vor aminti întotdeauna o poveste bună! Iar dacă aceasta reușește să personifice brandul tău, atunci este exact ceea ce ai nevoie pentru a te poziționa în cel mai eficient mod.
POVEȘTILE SUNT MAI IUBITE
DECÂT PUBLICITATEA!
Brand storrytelling este una dintre cele mai puternice modalități prin care poți să îi oferi viață brandului tău. Prin oferirea unor identități produselor și serviciilor tale, prin înțelegerea și crearea unor povești reale, poți duce publicul tău țintă într-o călătorie pe care abia vor aștepta să o experimenteze.
Consumatorul va stabili o conexiune personală cu brandul tău, doar dacă poveștile tale vor fi autentice, creative și inspiraționale.
Brandingul emoțional estre o strategie de marketing progresivă, care are potențialul de a crește veniturile și a fideliza clienții. Felul în care o persoană simte brandul tău, va determina dacă acea persoană va cumpăra produsele tale sau nu. Fiindcă până la urmă un brand este o chestiune de percepție.
Atunci când spui o poveste care include emoție, aventură sau provocări, creezi o experiență care va rezona cu clienții tăi.